دانلود سریال کره ای

http://echm.rozblog.com/

دانلود سریال تو بهار من هستی You Are My Spring 2021

سه شخصیت متفاوت را در سریال تو بهار من هستی ( You Are My Spring ) می‌بینیم که هرکدام با درونِ هفت ساله‌ای که در قلب خود دارند، زندگی می کنند. همه این شخصیت ها توسط کلمه کلیدی “نجات&rdq

سه شخصیت متفاوت را در سریال تو بهار من هستی ( You Are My Spring ) می‌بینیم که هرکدام با درونِ هفت ساله‌ای که در قلب خود دارند، زندگی می کنند. همه این شخصیت ها توسط کلمه کلیدی “نجات&rdq

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
خلاصه داستان :

سه شخصیت متفاوت را در سریال تو بهار من هستی ( You Are My Spring ) می‌بینیم که هرکدام با درونِ هفت ساله‌ای که در قلب خود دارند، زندگی می کنند. همه این شخصیت ها توسط کلمه کلیدی “نجات” مهار می شوند و داستان از آنجا آغاز می شود.

کانگ دا یونگ یک مدیر دربان هتل است که هوش پدر و تدبیر مادرش را به ارث برده است. او هرگز مانند سایر همسالان خود در یک مدارس خصوصی تحصیل نکرد، اما توانست با دریافت بورسیه تحصیلی وارد دانشگاه شود و آن را به پایان برساند. او سپس برای یافتن شغل در یک هتل پنج ستاره تلاشش را ادامه می‌دهد و سریعتر از هر یک از کارکنان همکار خود که همزمان با او استخدام شده اند، به سمت مدیریت دست می‌یابد. مشکل کانگ دا یونگ این است که او نیز همچون مادرش جذب مردان وحشتناکی مانند پدرش می‌شود و با آن‌ها قرار ملاقات می گذارد.

برای دانلود سریال تو بهار من هستی به سایت اکومووی مراجعه کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 2

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان