دانلود سریال کره ای

http://echm.rozblog.com/

دانلود سریال کره ای - مطالب ارسال شده توسط admin

مرجع دانلود سریال کره ای و فیلم کره ای

مرجع دانلود سریال کره ای و فیلم کره ای

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
خلاصه داستان :

سریال پاشنه بلند ( Kill Heel ) زندگی سه زن موفق را به تصویر می‌کشد که همواره برای رسیدن به پیشرفت در زمینه صنعت و رقابت با یکدیگر در تلاش هستند.

وو هیون به عنوان مجری برنامه خرید خانگی کار می کند. کارنامه او به عنوان مجری برنامه خرید نه خوب است و نه بد. او در آرزوی تبدیل شدن به برترین مجری برنامه خرید است، اما سقوط در یک گودال بی انتها را تجربه می کند. این او را به سمت تغییر سوق می دهد.

برای دانلود سریال پاشنه بلند به سایت اکومووی مراجعه کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 54
خلاصه داستان :

سریال دادستان نظامی دوبرمن ( Military Prosecutor Doberman ) ماجراهای مربوط به دو دادستان را روایت می‌کند که هر کدام به دلایلی کاملا متفاوت از دیگری و با اهدافی متفاوت این شغل را انتخاب کرده‌اند.

یکی از آن‌ها دو بائه مان است که فقط برای کسب درآمد بیشتر و موفقیت در ثروت به یک دادستان نظامی تبدیل شده است. دیگری چا وو این، از خانواده‌ای سرشناس و ثروتمند است که اخیراً برای مبارزه با افراد شرور به تیم بائه مان پیوسته است و هدف او چیزی جز انتقام نیست.

برای دانلود سریال دادستان نظامی دوبرمن به سایت اکومووی مراجعه کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 53
خلاصه داستان :

داستان سریال بیست و پنج بیست و یک ( twenty five twenty one ) در سال ١٩٩٨ اتفاق می افتد و داستان افرادی را روایت می کند که پس از از بین بردن رویاهایشان مسیر رشد جدیدی پیدا می کنند. دو نفر اولین بار در سن ٢٢ و ١٨ سالگی یکدیگر را ملاقات می کنند و چند سال بعد وقتی ٢۵ و ٢١ ساله می شوند عاشق یکدیگر می شوند.

نا هی دو یک ورزشکار شمشیربازی است که تیم دبیرستانش به دلیل بحران صندوق بین المللی پول منحل شد. اگرچه به نظر می رسید رویاهای او در مقابل او فرو ریخته بودند، اما او بدون تسلیم شدن به آینده خود ادامه داد. باک یی جین نیز پسر بزرگ خانواده ای است که به دلیل بحران صندوق بین المللی پول از هم پاشیده شده است. او با وجود پیشینه سختی که دارد، سخت تلاش می کند تا خبرنگار شود.

برای دانلود سریال بیست و پنج بیست و یک به سایت اکومووی مراجعه کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 52
خلاصه داستان :

سریال کره ای لمس درباره گریمور و آرایشگری معروف و محبوب به نام چا جونگ هیوک ( Joo Sang Wook ) است که به دلیل بدهی زیاد شغلش را از دست می‌دهد.

هان سو یئون ( Kim Bo Ra ) نیز که کارآموزی در رشته مدلینگ است، علیرغم داشتن علاقه زیاد و تلاش در زمینه رسیدن به رویاهایش هنوز بعد از ده سال موفق به دیبوت نشده است.

برای دانلود سریال کره ای لمس به سایت اکومووی مراجعه کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 51
خلاصه داستان :

سریال سی اما هفده ماجرای زندگی “گونگ وو جین” (یانگ سه جونگ) است. او طراح سی ساله‌ای است که هنوز ازدواج نکرده زیرا در گذشته‌ زندگی خود در پی اتفاقاتی، آسیب روحی شدیدی به او وارد شد. به همین دلیل تمایلی به برقراری رابطه با دیگران ندارد.

برای دانلود سریال سی اما هفده به سایت اکومووی مراجعه کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 50
خلاصه داستان :

سریال بهترین ضربه که از پر طرفدارترین سریال های کره ای است داستانِ یو هیون جائه با بازی یون شی یون است که عضوی از یک گروه آیدول که بسیار پر طرفدار هم هست، می‌باشد. اون استاد درست کردن حاشیه‌های بزرگه و طرفدارهای زیادی داره. لی جی هون هم یک خواننده است که در حال یادگیری و پیشرفت در این زمینه است و تمام آرزوش اینه که یه روزی بتونه به تنهایی یه آیدول پر طرفدار بشه اما این رویاش رو از دیگران پنهان میکنه و طوری وانمود میکنه که فقط داره برای امتحانات خودش رو آماده می‌کنه.

برای دانلود سریال بهترین ضربه به سایت اکومووی مراجعه کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 49
خلاصه داستان :

سریال بخشی از ذهن تو ( A Piece of Your Mind ) داستان زندگی هان سئو وو ( چائه سو بین ) یک آهنگ ساز سبک کلاسیک و مون ها وون ( جانگ هائه این ) یک برنامه نویس که در زمینه Al یا همان هوش مصنوعی فعالیت دارد و مالک یک سایت مشهور است که خودش آن را راه‌اندازی کرده را روایت می‌کند.

خصوصیات اخلاقی این دو، کاملا متفاوت از یکدیگر است.

برای دانلود سریال بخشی از ذهن تو به سایت اکومووی مراجعه کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 48
خلاصه داستان :

سریال دریای خاموش ( The Silent Sea ) یک درام زیبا در رابطه با کویر زایی در کره زمین و به دنبال آن کم آبی و مشکلات ناشی از آن می‌باشد.

داستان در آینده رخ می دهد ، زمانی که کره زمین از کمبود آب و غذا ناشی از بیابان زایی رنج می برد. یون جائه سرباز آژانس فضایی است. او برای تیمی از جمله جی آن برای سفر به ماه انتخاب شده است. دانشمندی که به ماموریت بازیابی نمونه های اسرارآمیز از ایستگاه فضایی متروک ماه می پیوندد ، جایی که در یک حادثه همه از جمله خواهرش کشته شدند.

برای دانلود سریال دریای خاموش به سایت اکومووی مراجعه کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 47
خلاصه داستان :

بو یونگ جو پزشکی بسیار حرفه‌ای می‌باشد که شخصیتی منزوی و گوشه‌گیر دارد و علاقه‌ای به برقراری ارتباط با دیگران ندارد.در سریال دکتر رمانتیک فصل دوم همه بو یونگ جو را با نام دکتر کیم میشناسند که مسئول کلینیک دولدام هم می‌باشد.

از دیگر شخصیت های این سریال چا یونگ جائه است که عزت نفس بالایی دارد و همیشه در کارهایش موفق عمل می‌کند.

سئو جین وو نیز شخصی بدبین است که تجربه از سر گذراندن سختی های زیادی را در زندگی دارد. اما در رشته پزشکی بسیار موفق است.

برای دانلود سریال دکتر رمانتیک به سایت اکومووی مراجعه کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 46
خلاصه داستان :

سریال تک و تنها ملودرامی است که در آن سه زن با بیماری‌های لاعلاج که در یک آسایشگاه با هم آشنا می‌شوند، درگیر یک قتل غیرمنتظره می شوند و پس از آن یک سفر معجزه آسا را برای رویارویی با «یک نفر» ارزشمند آغاز می کنند.

پیو این سوک در سریال تک و تنها زنی سرسخت و بی احساس است که حتی پس از تشخیص بیماری لاعلاجش نمی داند چه احساسی باید داشته باشد. از سوی دیگر، مین وو چئون یک هیتمن مرموز است که زیر یک پوسته پنهان شده است. اگرچه او یک قاتل طبیعی با شرایط فیزیکی برتر، غرایز تیز و ذهنی باهوش است، اما با زخم‌های عاطفی عمیق و احساس پوچی عمیق از زندگی نادرستی که نمی‌خواست داشته باشد دست و پنجه نرم می‌کند. این دو نفر پس از آشنایی با هم، تبدیل به مهمترین فرد در زندگی یکدیگر می شوند.

برای دانلود سرال تک  تنها به سایت اکومووی مراجعه کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 45
خلاصه داستان :

داستان سریال مون شاین ( Moonshine ) یا مهتاب اواخر دوران چوسان و ممنوعیت مصرف الکل را به تصویر می‌کشد. حوادث آن روزگار ثابت کرد که محدودیت الکل با میل انسان مطابقت ندارد.

قوانین ضد خوردن، خرید یا ساختن الکل چالش های مختلفی را برای ساکنان کشور ایجاد کرد. بازرس نام یانگ شخصی است که از دفتر بازرس کل که زادگاه خود را ترک کرد تا در هانیانگ به شهرت برسد و وضعیت خانوادگی خود را به روز اول بازگرداند. کانگ رو سو، بانوی اشرافی اما فقیر که برای کاهش بدهی‌هایش مخفیانه به خرید و فروش الکل میپردازد. این کار با تمام خطرهایش به او اجازه می‌دهد به خرید داروهای مادرش و کتاب‌های برادرش ادامه دهد.

برای دانلود سریال مون شاین به سایت اکومووی مراجعه کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 44
خلاصه داستان :

یون سه ری در سریال سقوط بر روی تو یا سقوط عشق،زنی زیبا، مستقل و خیلی پولداره که یک روز وقتی برای پاراگلایدر سواری میره، یک دفعه طوفان شدیدی از راه میرسه و اونو با خودش به سمت کره شمالی میبره و درست در یکی از جنگل‌های منطقه نظامی این کشور فرود میاد و لی جونگ هیوک، یکی از افسران ارتش کره شمالی که خیلی هم مغرور و جذابه به طور اتفاقی اونو پیدا میکنه. لی جونگ هیوک میدونه که اگه یون سه ری رو تحویل مقامات ارتش بده، ممکنه اونا به تصور اینکه سه ری از جاسوسان کره جنوبیه اذیتش کنن و جونش در خطر بیفته.

برای دانلود سریال سقوط بر روی تو به سایت اکومووی مراجعه کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 43
خلاصه داستان :

سریال پازل جنایت ( Crime Puzzle ) داستانی است که در آن یک روانشناس جنایی به جرم قتل یک نامزد سیاسی برای حبس ابد به زندان فرستاده می شود و نماینده جنایی که پدر خود را در این قتل از دست داده ، در حال مصاحبه با قاتل برای پرونده ای است که در زندان رخ می دهد.

کسی که این قتل را انجام داده، هانگ سون مین از اساتید محبوب و با اخلاق دانشکده پلیس می‌باشد که روانشناس بخش جرم شناسی نیز هست. یو هی که نامزد هان سونگ مین است هم در بخش جرم شناسی مشغول به کار است. همه چیز به یک باره تغییر می‌کند زمانی که سونگ مین به قتل پدر یو هی و افرادی دیگر اعتراف می‌کند.

برای دانلود سریال پازل جنایت به سایت اکومووی مراجعه کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 42
خلاصه داستان :

هان یو هان در سریال دوباره پرواز کن ( Fly, Again ) رویای تبدیل شدن به یک سلبریتی را در سر می‌پروراند و همین رویا او را به سمت هدفش سوق می دهد. اکنون زمان آن رسیده است که از یک رقصنده نابغه به یک بت با استعداد همه جانبه تبدیل شود. او برای اینکه رویاهایش را بهتر دنبال کند، به دبیرستان هنر Hanbit میرود.

متأسفانه، همه چیز برای یو هان در مدرسه جدیدش به خوبی پیش نمی رود، به خصوص پس از اینکه یک تصادف ناگوار رؤیاهای مادام العمر او را نقش بر آب می‌کند. با وجود این حادثه ناگوار، یو هان تمام تلاش خود را می کند تا به دنبال راهی جدید برای تحقق رویاهای خود باشد. به طور تصادفی، او خود را می بیند که مکرراً با اعضای کلوپ رقص “Villains” در ارتباط است. هرچه زمان بیشتری را با این کلوپ رقص می گذراند، بیشتر متوجه می شود که دنیای کاملاً جدیدی به روی او باز شده است.

برای دانلود سریال دوباره پرواز کن به سایت اکومووی مراجعه کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 41
خلاصه داستان :

سریال دکتر مغز ( Dr. Brain ) سفر احساسی یک دانشمند مغز را دنبال می کند که در کشف فناوری های جدید برای دسترسی به آگاهی و خاطرات مغز می‌باشد. ماجرای این درام زیبا زمانی جذاب تر میشود که خانواده‌ این پزشک نابغه قربانی یک تصادف مرموز می‌شوند.

بدین ترتیب زندگی او به سمتی می‌رود که مجبور میشود از مهارت‌هایش برای دستیابی به خاطرات مغز همسرش استفاده می‌کند تا رمز و راز این که واقعاً چه اتفاقی برای خانواده‌اش افتاده و همچنین دلیل وقوع این حادثه را کشف کند.

برای دانلود سریال دکتر مغز به سایت اکومووی مراجعه کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 40
خلاصه داستان :

یک ملودرام اسرارآمیز درباره زنی به نام هان سون جو را در سریال پنجره نمایش: خانه ملکه ( Show Window: The Queen’s House ) شاهد خواهیم بود. سون جو درحال نگهداری و مراقبت از زن دیگری است. زنی که با همسر او رابطه دارد اما سون جو از این رابطه کاملا بی اطلاع است.

هان سان جو زنی همه چیز تمام است که همه چیز دارد ، از ظاهر و هوش گرفته تا ثروت بسیار بالا. او همسر و مادری عالی است که با مهارت های استثنایی به شوهرش کمک می کند و فرزندش را با شخصیت دقیق خود تربیت می کند. با این حال، به دلیل نفوذ مسائل بیرونی، شکافی در این خانواده کامل ظاهر می شود و او برای جلوگیری از آن وارد یک جنگ تمام عیار می شود.

برای دانلود سریال پنجره نمایش: خانه ملکه به سایت اکومووی مراجعه کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 39
خلاصه داستان :

سریال یک روز معمولی ( One Ordinary Day ) درامی بسیار زیبا محصول سال ٢٠٢١ کره جنوبی است که سیستم عدالت کیفری را از منظری بسیار محبوب از طریق داستان خشن دو مرد پیرامون قتل یک زن بررسی می کند.

کیم هیون سو در سریال یک روز معمولی ، یک دانشجوی کاملا معمولی است که ناگهان بدون اینکه خودش بخواهد، وارد ماجراهای پیچیده ای می‌شود. او مظنون اصلی در یک پرونده قتل مربوط به یک زن می شود. در این میان شین جونگ هان نیز تنها وکیلی است که می خواهد به کیم هیون سو کمک کند. درگیر شدن این وکیل درجه سه در پرونده کیم هیون سو که به سختی دانشکده حقوق را گذرانده بود، در نهایت زندگی غیرقابل توجه او را به ارتفاعات جدیدی می برد.

برای دانلود سریال یک روز معمولی به سایت اکومووی مراجعه کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 38
خلاصه داستان :

داستان دانش آموزانی را در سریال مدرسه ٢٠٢١ ( School 2021 ) شاهد هستیم که به جای رفتن به کالج در یک دبیرستان تخصصی شرکت می کنند و به دنبال جاه طلبی ها و رسیدن به رویاهای خود هستند. این درام زیبا درواقع به بررسی چگونگی یادگیری عشق، دوستی، اشتیاق واقعی و رشد در یک محیط مشترک در بین دانش آموزان می پردازد.

گونگ کی جون یک دانش آموز پر تلاش است که کار و مدرسه را به طور همزمان قبول ادامه می‌دهد. او فردی است که از رویای ١١ ساله خود یعنی تکواندو به دلیل مصدومیت دست کشیده، اما حالا نمی داند باید به چه کاری بپردازد. جونگ یانگ جو نیز یک دانشجوی انتقالی است که داستانی پنهان در زندگی خود دارد و گذشته اش با گونگ کی جون مرتبط می‌باشد.

برای دانلود سریال مدرسه 2021 به سایت اکومووی مراجعه کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 37
خلاصه داستان :

سریال خوش آمدی ( Welcome ) ماجرای زندگی زن بیست ساله‌ای به نام کیم سول آه ( Shin Ye Eun ) است که در یک شرکت طراحی به عنوان طراح گرافیک مشغول به کار است و علاقه بسیار زیادی به گربه‌ها دارد. از نظر سول آه انسان‌ها شباهت زیادی به گربه دارند تا حدی که حتی پدرش را در ذهن خود یک گربه پرشین تصور می‌کنه و این علاقه باعث شده سول آه تلاش کند توجه افرادی که شخصیت‌شان مانند گربه است را به خود جلب کند.

برای دانلود سریال خوش آمدی به سایت اکوووی مراجعه کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 36
خلاصه داستان :

سریال تو فوق العاده ای ( Extraordinary You ) درباره زندگی یک دانش‌آموز به نام یون دان اوه ( Kim Hye Yoon ) است که از کودکی از بیماری لاعلاج قلبی رنج می‌برد و در خانواده‌ای مرفه زندگی می‌کند.

از لحاظ پزشکی هنوز هیچ درمانی برای بیماری یون دان پیدا نشده و طبق گفته پزشکان به زودی مرگ او را به کام خود میکشد.

برای دانلود سریال تو فوق العاده ای به سایت اکومووی مراجعه کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 35
خلاصه داستان :

داستان سریال سرآستین قرمز ( The Red-Stained Sleeve Cuff ) که در قرن هجدهم اتفاق می افتد، داستانی عاشقانه بین پادشاه جئونگجو و صیغه سلطنتی اویبین سونگ را به تصویر می کشد.

سونگ دیوک ایم یک بانوی دربار است. او با ولیعهد لی سان درگیر می شود و لی سان عاشق سونگ دیوک می شود. ولیعهد لی سان در ادامه سریال سرآستین قرمز پادشاه جئونگجو می شود. او حالا تمام آرزویش این است که سونگ دیوک ایم صیغه او شود، اما او حاضر به انجام این کار نمی شود.

برای دانلود سریال سرآستین قرمز به سایت اکومووی مراجعه کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 34
خلاصه داستان :

سریال همین حالا جدا میشیم ( Right Now, We’re Breaking Up ) با بازی تماشایی سونگ هه کیو و جانگ کی یونگ به بیان داستانهایی در رابطه با عشق عاطفی و جدایی را می‌پردازد.

ها یونگ یون ، مدیر تیم طراحی در یک برند مد و یک رئالیست مد روز و باهوش است. یون جائه گوک نیز ، عکاس ثروتمند و محبوبِ فریلنسری است که از هوش بالا و ظاهر جذابی نیز برخوردار است. هوانگ چی سوک مدیر تیم طراحی برچسب مد است که همراه ها یونگ ایون در دبیرستان حضور داشتند و سوک دو هون هم یک مدیرعامل شرکت روابط عمومی ماهر است.

برای دانلود سریال همین حالا جدا میشیم به سایت اکومووی مراجعه کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 33
خلاصه داستان :

سریال بازرس مخفی سلطنتی و جویی ( Royal Secret Inspector Joy ) یک درام کمدی و تاریخی است که درباره یک مامور مخفی باهوش اما تنبل به نام را یی اون و یک زن مطلقه که در جستجوی خوشبختی خود اعتقاداتی را پیش از زمان خود دارد، می‌باشد.

را یی ایون یک کارمند دولتی درجه ۶ است. او علیرغم اینکه قصد داشت روزهای خود را در فروش پیراشکی در مغازه کوچکی که در مناطق خارج از محوطه کاخ ایجاد شده بود بگذراند، تیزهوشی او به او پیشنهاد می دهد که بهتر است به عنوان مأمور کارمند دولتی به مقام عالی برسد، جایی که بلافاصله ماموریتی پیچیده به او واگذار می شود. یکی از ویژگی های را یی ایون این است که هر روز پس از ترک کار خود، دوست دارد در خانه خود بچرخد در حالی که غذاهای پیراشکی بخورد.

برای دانلود سریال بازرس مخفی سلطنتی و جویی به سایت اکومووی مراجعه کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 32
خلاصه داستان :

در سریال کره ای شادی اتفاقاتی می افتد که در پی آن، بیماری های عفونی به یک عادی جدید تبدیل شده اند. در یک آپارتمان تازه ساخته شده در یک شهر بزرگ که طبقات بالاتر برای فروش عمومی و طبقات پایین اجاره داده می شود، شهروندانی از اقشار مختلف جامعه در آن زندگی می‌کنند و بدین ترتیب تبعیض طبقاتی را که رخ می دهد را به تصویر می کشد.

طولی نمیکشد که در پی این بیماری جدید که به شکل یک نوع عفونت که در آن مردم از تشنگی بی وقفه رنج می برند، این شهر به پایین ترین سطح خود می رسد.

برای دانلود سریال کره ای شادی به سایت اکومووی مراجعه کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 31
خلاصه داستان :

سریال کره ای کیمرا ( Chimera ) ماجراهایی از قتل های زنجیره ای که در سال ١٩٨۴، توسط یک قاتل زنجیره ای اتفاق افتاد را به تصویر می‌کشد. این حوادث که در پی یک انفجار رخ داده بودند، به نام “کیمرا” مشهور می‌شوند.

اما حالا، یعنی در سال ٢٠١٠ نیز شاهد وقوع جنایاتی خواهیم بود که درست مانند همان حوادث سال ١٩٨۴ اتفاق می افتند. تیم تحقیقاتی دراین زمینه کارآگاه جائه وان، یو جین و جراح دکتری به نام جونگ یوب هستند که جنایتکار اصلی را ردیابی می کنند و اسرار بین این دو پرونده را فاش می کنند.

برای دانلود سریال کره ای کیمرا به سایت اکومووی مراجعه کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 30
خلاصه داستان :

سریال بازرس کو ( Inspector Koo ) یک درام کمدی تحقیقی است که درمورد کاراگاه خصوصی و بازرس بیمه کو کیونگ یی متمرکز است که در مورد یک پرونده قتل زنجیره ای تحقیق می کند.

کو کیونگ یی، زنی بسیار باهوش است که قبلا یکی از افسران پلیس بوده است. وی با سخت ترین پرونده ها مواجه شده و آن‌ها را به نتیجه رسانده است. تمام هدف او از سخت کوشی‌اش، اجرای عدالت در جهان است. او با شیوه‌های مخصوص به خودش، حقیقت را در پشت هر مورد مرموزی تعقیب می کند.

برای دانلود سریال بازرس کو به سایت اکومووی مراجعه کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 29
خلاصه داستان :

هان تائه سول در سریال افسانه سیزیف( Sisyphus: The Myth )  ، بنیانگذار شرکت  Quantum and Time است. او مهندسی نابغه با بالاترین سطح مهارت برنامه نویسی و ظاهری بسیار برجسته است.

شرکت کوانتوم تایم با توجه به دستاوردهای ابتکاری خود ، یک شرکت کلاس جهانی است که به آن “معجزه صنعت مهندسی کره جنوبی” نیز می گویند. در واقع ، تائه باعث شده سهام شرکتش پس از مرگ برادرش ده سال پیش دائماً در نوسان باشد. یک روز پس از مشاهده حقیقت باورنکردنی درباره مرگ برادرش، هان تائه سول راهی سفری خطرناک می شود.

برای دانلود سریال افسانه سیزیف به سایت اکومووی مراجعه کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 28
خلاصه داستان :

دو مرد نترس را در سریال فراتر از شیطان ( Beyond Evil ) یا هیولا خواهیم دید که مایلند در پیگیری یک قاتل زنجیره ای که شهر آرام آنها را به لرزه درآورده است، نهایت تلاش را به انجام برسانند.

یکی از آن‌ها لی دونگ شیک است، کارآگاهی که قبلاً توانایی‌های قابلی در حل پرونده‌های بسیار پیچیده داشت، اما در حال حاضر به دلایلی از زندگی پرشور و هیجان گذشته فاصله گرفته و به انجام کارهای کم اهمیت در پست پلیس مانیانگ تنزل یافته است.

برای دانلود سریال فراتر از شیطان به سایت اکومووی مراجعه کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 27
خلاصه داستان :

در سریال سلام خودم ( Hello, Me! ) یا سلام منم، دختر ۳۷ ساله مجردی به نام بان ها نی را خواهیم دید که روحیه‌ای خجالتی، بسیار شکننده و ضعیف دارد. او به دلیل شرایط کاری و شغل موقتی که دارد همیشه ترس از دست دادن کارش و اخراج شدن و تحقیر از سوی دیگران را با خود حمل می‌کند.

بان ها نی به شدت آرزوی ازدواج با مردی را دارد که شاید بتواند او را از این وضع و ترس‌ها و نگرانی‌هایش نجات دهد و ضعف‌های او را جبران کند.

برای دانلود سریال سلام خودم به سایت اکومووی مراجعه کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 26
خلاصه داستان :

تحقیقات جاسوسی به سبک کره ای به همراه داستانی درباره یک مأمور برجسته سرویس اطلاعات ملی (NIS) را در سریال کره ای نقاب ( The Veil ) خواهیم دید. هان جی هیوک با بازی نام گونگ مین در تلاش برای پیدا کردن خائنی است وا در داخل سازمان که او را به سقوط می‌کشاند اما در همین راه با دشمن بسیار بزرگتری در پشت سازمان روبرو می شود.

هان جی هیوک بهترین مامور در سازمان امنیت ملی کره است. او به دلیل سوابق عالی و مهارت در انجام مأموریت های دشوار، مورد تحسین دیگران است. اما به یکباره ناپدید می‌شود و یک سال بعد، پس از بازگشتش متوجه می‌شود که همه چیز در این مدت تغییر کرده است.

برای دانلود سریال کره ای نقاب به سایت اکومووی مراجعه کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 25
خلاصه داستان :

داستان سریال زن شگفت انگیز ( One the Woman ) درباره یک کارآگاه زن سرسخت، خشن و سرکش به نام جو یون جو را روایت می کند که روزی تمام خاطرات خود را از دست می دهد و با یک زن خانه دار محافظه کار که از لحاظ ظاهری دقیقاً شبیه او است جابجا می‌شود.

جو یون جو یک دادستان است و تنها دختر کارآمد در یک گروه گانگستری است. گزارش شده است که هنگام تعقیب مظنونی که بسیار شبیه او است، به یک تصادف رانندگی مرموز دچار می شود. زندگی او وقتی از خواب بیدار می شود، متوجه می‌شود که زندگی‌اش با زندگی کوچکترین دختر یکی از ثروتمندترین گروه‌های کره که از بیست برند برتر دنیای مالی محسوب می‌شوند، عوض شده است.

برای دانلود سریال زن شگفت انگیز به سایت اکومووی مراجعه کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 24
خلاصه داستان :

سریال بازی مرکب ( Squid Game ) یا بازی اسکویید به کارگردانی و نویسندگی هوانگ دونگ هیوک که از شبکه نتفلیکس پخش و از محبوبیت بسیاری میان بینندگان این سریال برخوردار شده است، داستان اشخاصی را به تصویر می‌کشد که هر کدام به نوعی درگیر مشکل بزرگی در زندگی خود هستند. آنها برای جبران این مسائل وارد یک بازی مرموز و عجیب می شوند که فقط یک برنده با جایزه 45.6 میلیارد وونی (40 میلیون دلار) خواهد داشت.

یکی از این افراد در سریال بازی مرکب سونگ گی هون، راننده بدهکاری است که پس از یک شکست سخت تجاری در شغلش زندگی خود را در قمار می گذراند و با مبالغی که از مادر سالخورده اش می گیرد ، در حالی که نتوانسته بود برای او و دخترش کاری کند، قمار می کند. هنگامی که زندگی او سرانجام به مرحله پایانی می رسد، او پیشنهادی مقاومت ناپذیر دریافت می کند که در ازای برد بازی های سنتی کودکان کره ای در برابر 455 بازیکن دیگر ، از جمله دوست دوران کودکی اش چو سانگ وو ، به او جایزه 45.6 میلیارد پوند وعده می دهد. با شروع بازی ها ، شرکت کنندگان به زودی از عواقب مرگبار ناشی از باختن مطلع می شوند و این به هیجان و جذابیت ماجرا بیش از پیش می‌افزاید.

برای دانلود سریال بازی مرکب به سایت اکومووی مراجعه کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 23
خلاصه داستان :

شیم دوک چول در سریال همچو پروانه ( Navillera ) یک عمر در آرزوی آموزش و اجرای رقص باله بوده است. او 70 سال دارد و از کار خود به عنوان کارمند اداره پست بازنشسته شده است. در گذشته به دلیل شرایط سخت زندگی، آرزوی رقصنده شدن باله را کنار گذاشت و همیشه برای تأمین هزینه زندگی خانواده اش کار کرد.

حالت شیم دوک چول تصمیم می گیرد که دوباره رویای از دست رفته خود را دنبال کند. خانواده وی، از جمله همسر و فرزندان بزرگسالش، از تصمیم او راضی نیستند، اما شیم دوک چول در پی آرزوی دیرینه زندگی خود تردید نمی کند. او برای یادگیری باله به یک شرکت باله می پیوندد و در این آکادمی رقص با لی چه روک آشنا می شود.

لی چه روک مردی 23 ساله است. هنگام بزرگ شدن، او ورزش های مختلفی مانند بیس بال، شنا و فوتبال را انجام می داد. اما در هیچ یک از آن فعالیت ها استعداد نداشت. سپس به باله علاقه مند شد. مادر او نیز رقصنده باله بود، اما در کودکی لی چه روک در اثر بیماری درگذشت.

برای دانلود سریال همچو پروانه به سایت اکومووی مراجعه کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 22
خلاصه داستان :

داستان سریال یک اودیسه کره ای ( A Korean Odyssey ) ، ماجراهایی جذاب درباره افراد مختلفی است که در دنیاهای ماورایی زندگی می‌کردند و حالا هر کدام به دلیلی به دنیای فانی ما انسان‌ها یعنی زمین، تبعید شده‌اند. موجوداتی عجیب و غریب با توانایی‌های عجیب و متفاوت که به جذابیت شخصیت هر یک از آن‌ها بیش از پیش افزوده است.

برای دانلود سریال یک اودیسه کره ای به سایت اکومووی مراجعه کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 21
خلاصه داستان :

سریال پادشاهی فصل دوم ( کینگدام 2 ) در ادامه فصل اول است. ولیعهد لی چانگ بعد از فرار از دست انسان‌هایی که به زامبی تبدیل شده‌اند همچنان به دنبال راهی است که مردم را از بیماری خوف‌ناک طاعون نجات بدهد و با دسیسه‌ها و تهمت‌هایی که درباریان علیه او انجام میدهند نیز باید مبارزه کند. او باید بفهمد که چرا انسان‌ها بعد از مرگ به این موجودات عجیب و وحشتناک تبدیل می‌شوند.

برای دانلود سریال پادشاهی فصل دوم به سایت اکومووی مراجعه کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 20
خلاصه داستان :

سریال پادشاهی فصل اول که اقتباسی زیبا از مجموعه داستان اینترنتی به نام پادشاهی خدایان به نویسندگی کیم ایون هی می‌باشد، به بیان سرگذشت یک ولیعهد جوان که مسئولیت بسیار سختی به او سپرده شده، می‌پردازد.

برای دانلود سریال کره ای پادشاهی به سایت اکومووی مراجعه کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 19
خلاصه داستان :

در سریال بازی بسوی صفر تکیون در کاراکتر یک کاراگاه خوش‌تیپ، جذاب و مهربان به نام کیم تائه پیونگ به ایفای نقش می‌پردازد. کاراگاهی که مهارتی عجیب و خاص را دارا می‌باشد. او با نگاه کردن به چشمان دیگران میتواند زمان مرگ آن‌ها و کمی قبل‌تر از آن را ببیند. کیم تائه پیونگ با این ویژگی منحصر به فرد خود کنار آمده و آن را هدیه‌ای از سوی خداوند می‌داند.

برای دانلود سریال بازی بسوی صفر به سایت اکومووی مراجعه کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 18
خلاصه داستان :

سریال کره ای یادآور داستان شخصی است که در پی اتفاقاتی، از یک انسان عادی به انسانی باقدرت ماورایی تبدیل می‌شود و توانایی انجام کارهایی را پیدا می‌کند که دیگران قادر به انجام آن‌ها نیستند.

برای دانلود سریال کره ای یادآور به سایت اکومووی مراجعه کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 17
خلاصه داستان :

یکی از پربیننده ترین سریال‌ها، سریال چهل و نه روز است که در سال 2011 از شبکه SBS انتشار یافت.

داستان این سریال درباره دختری به نام شین جی هیون است که در خانواده‌ای مرفه به دنیا آمده. خانواده‌ای که در همه مسائل پشتیبان او هستند تا شین جی هیون بتواند در هر زمینه‌ای رشد کند و به مدارج بالا برسد. شین جی هیون زندگی شاد و رضایت بخشی دارد و از اینکه مستقل است و هیچ نیازی به دیگران ندارد خوشحال است. درست زمانی که مرد رویاهایش را پیدا میکند، ناگهان طی تصادفی به کما می‌رود در حالیکه تنها چند روز به ازدواجش مانده است.

برای دانلود سریال چهل و نه روز به سایت اکومووی مراجعه کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 16
خلاصه داستان :

سریال خون شیرین ( The Sweet Blood ) یک وب درام در ژانر عاشقانه فانتزی می‌باشد. داستان اصلی درباره یئون سو، یک دختر دبیرستانی است که باید با خیال راحت از دبیرستان فارغ التحصیل شود. اما در واقع یون سو یک خون آشام است که 118 سال زندگی کرده است.

برای دانلود سریال خون شیرین به سایت اکومووی مراجعه کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 15

دانلود سریال کره ای

اکومووی

دانلود سریال کره ای با زیرنویس چسبیده

اکومووی