دانلود سریال کره ای

http://echm.rozblog.com/

دانلود سریال سلام خودم Hello, Me! 2021

در سریال سلام خودم ( Hello, Me! ) یا سلام منم، دختر ۳۷ ساله مجردی به نام بان ها نی را خواهیم دید که روحیه‌ای خجالتی، بسیار شکننده و ضعیف دارد. او به دلیل شرایط کاری و شغل موقتی که دارد همیشه ترس

در سریال سلام خودم ( Hello, Me! ) یا سلام منم، دختر ۳۷ ساله مجردی به نام بان ها نی را خواهیم دید که روحیه‌ای خجالتی، بسیار شکننده و ضعیف دارد. او به دلیل شرایط کاری و شغل موقتی که دارد همیشه ترس

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
خلاصه داستان :

در سریال سلام خودم ( Hello, Me! ) یا سلام منم، دختر ۳۷ ساله مجردی به نام بان ها نی را خواهیم دید که روحیه‌ای خجالتی، بسیار شکننده و ضعیف دارد. او به دلیل شرایط کاری و شغل موقتی که دارد همیشه ترس از دست دادن کارش و اخراج شدن و تحقیر از سوی دیگران را با خود حمل می‌کند.

بان ها نی به شدت آرزوی ازدواج با مردی را دارد که شاید بتواند او را از این وضع و ترس‌ها و نگرانی‌هایش نجات دهد و ضعف‌های او را جبران کند.

برای دانلود سریال سلام خودم به سایت اکومووی مراجعه کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 26

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان