دانلود سریال کره ای

http://echm.rozblog.com/

دانلود سریال نقشه من اینه Here’s My Plan 2021

مینی سریال نقشه من اینه ( Here’s My Plan ) یک درام کره ای محصول سال ۲۰۲۱ در ژانر درام و در ۴ می‌باشد. پیشنهاد میکنم دانلود و تماشای این مینی سریال را از سایت اکومووی از دست ندهید.

مینی سریال نقشه من اینه ( Here’s My Plan ) یک درام کره ای محصول سال ۲۰۲۱ در ژانر درام و در ۴ می‌باشد. پیشنهاد میکنم دانلود و تماشای این مینی سریال را از سایت اکومووی از دست ندهید.

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
خلاصه داستان :

مینی سریال نقشه من اینه ( Here’s My Plan ) یک درام کره ای محصول سال ۲۰۲۱ در ژانر درام و در ۴ می‌باشد. پیشنهاد میکنم دانلود و تماشای این مینی سریال را از سایت اکومووی از دست ندهید.

داستان این سریال درباره دختری است که فکر می کند زندگی نامطلوبی و ناخوشایندی را پشت سر گذاشته و به هر نحوی، دیگران را مقصر این قضیه می‌داند. او در تمام زندگی اش آرزو دارد انتقام خود را از کسانی که باعث شده‌اند زندگی سختی داشته باشد، بگیرد.

برای دانلود سریال نقشه من اینه به سایت اکومووی مراجعه کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 5

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان