دانلود سریال کره ای

http://echm.rozblog.com/

دانلود سریال اوه بانوی من Oh My Ladylord 2021

در یک سمت داستان سریال اوه بانوی من ( Oh My Ladylord ) یک فیلم نامه نویس در ژانر درام را خواهیم دید که هیچ علاقه‌ای به قرارهای عاشقانه و شروع رابطه عاطفی ندارد. در سمت دیگر داستان نیز یک بازیگر س

در یک سمت داستان سریال اوه بانوی من ( Oh My Ladylord ) یک فیلم نامه نویس در ژانر درام را خواهیم دید که هیچ علاقه‌ای به قرارهای عاشقانه و شروع رابطه عاطفی ندارد. در سمت دیگر داستان نیز یک بازیگر س

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
دانلود سریال اوه بانوی من Oh My Ladylord 2021
خلاصه داستان :

در یک سمت داستان سریال اوه بانوی من ( Oh My Ladylord ) یک فیلم نامه نویس در ژانر درام را خواهیم دید که هیچ علاقه‌ای به قرارهای عاشقانه و شروع رابطه عاطفی ندارد. در سمت دیگر داستان نیز یک بازیگر سریال‌های کمدی را داریم که از سمت نویسنده اجازه قرار گذاشتن با کسی را ندارد. در حالی که طی اتفاقاتی این دو شخص با یکدیگر آشنا شده و متوجه می‌شوند که هر دو در یک محل زندگی می‌کنند.

برای دانلود سریال اوه بانوی من به سایت اکومووی مراجعه کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 9

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان