دانلود سریال کره ای

http://echm.rozblog.com/

دانلود سریال کره ای - 2

مرجع دانلود سریال کره ای و فیلم کره ای

مرجع دانلود سریال کره ای و فیلم کره ای

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
خلاصه داستان :

داستان سریال مون شاین ( Moonshine ) یا مهتاب اواخر دوران چوسان و ممنوعیت مصرف الکل را به تصویر می‌کشد. حوادث آن روزگار ثابت کرد که محدودیت الکل با میل انسان مطابقت ندارد.

قوانین ضد خوردن، خرید یا ساختن الکل چالش های مختلفی را برای ساکنان کشور ایجاد کرد. بازرس نام یانگ شخصی است که از دفتر بازرس کل که زادگاه خود را ترک کرد تا در هانیانگ به شهرت برسد و وضعیت خانوادگی خود را به روز اول بازگرداند. کانگ رو سو، بانوی اشرافی اما فقیر که برای کاهش بدهی‌هایش مخفیانه به خرید و فروش الکل میپردازد. این کار با تمام خطرهایش به او اجازه می‌دهد به خرید داروهای مادرش و کتاب‌های برادرش ادامه دهد.

برای دانلود سریال مون شاین به سایت اکومووی مراجعه کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 44
خلاصه داستان :

یون سه ری در سریال سقوط بر روی تو یا سقوط عشق،زنی زیبا، مستقل و خیلی پولداره که یک روز وقتی برای پاراگلایدر سواری میره، یک دفعه طوفان شدیدی از راه میرسه و اونو با خودش به سمت کره شمالی میبره و درست در یکی از جنگل‌های منطقه نظامی این کشور فرود میاد و لی جونگ هیوک، یکی از افسران ارتش کره شمالی که خیلی هم مغرور و جذابه به طور اتفاقی اونو پیدا میکنه. لی جونگ هیوک میدونه که اگه یون سه ری رو تحویل مقامات ارتش بده، ممکنه اونا به تصور اینکه سه ری از جاسوسان کره جنوبیه اذیتش کنن و جونش در خطر بیفته.

برای دانلود سریال سقوط بر روی تو به سایت اکومووی مراجعه کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 43
خلاصه داستان :

سریال پازل جنایت ( Crime Puzzle ) داستانی است که در آن یک روانشناس جنایی به جرم قتل یک نامزد سیاسی برای حبس ابد به زندان فرستاده می شود و نماینده جنایی که پدر خود را در این قتل از دست داده ، در حال مصاحبه با قاتل برای پرونده ای است که در زندان رخ می دهد.

کسی که این قتل را انجام داده، هانگ سون مین از اساتید محبوب و با اخلاق دانشکده پلیس می‌باشد که روانشناس بخش جرم شناسی نیز هست. یو هی که نامزد هان سونگ مین است هم در بخش جرم شناسی مشغول به کار است. همه چیز به یک باره تغییر می‌کند زمانی که سونگ مین به قتل پدر یو هی و افرادی دیگر اعتراف می‌کند.

برای دانلود سریال پازل جنایت به سایت اکومووی مراجعه کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 42
خلاصه داستان :

هان یو هان در سریال دوباره پرواز کن ( Fly, Again ) رویای تبدیل شدن به یک سلبریتی را در سر می‌پروراند و همین رویا او را به سمت هدفش سوق می دهد. اکنون زمان آن رسیده است که از یک رقصنده نابغه به یک بت با استعداد همه جانبه تبدیل شود. او برای اینکه رویاهایش را بهتر دنبال کند، به دبیرستان هنر Hanbit میرود.

متأسفانه، همه چیز برای یو هان در مدرسه جدیدش به خوبی پیش نمی رود، به خصوص پس از اینکه یک تصادف ناگوار رؤیاهای مادام العمر او را نقش بر آب می‌کند. با وجود این حادثه ناگوار، یو هان تمام تلاش خود را می کند تا به دنبال راهی جدید برای تحقق رویاهای خود باشد. به طور تصادفی، او خود را می بیند که مکرراً با اعضای کلوپ رقص “Villains” در ارتباط است. هرچه زمان بیشتری را با این کلوپ رقص می گذراند، بیشتر متوجه می شود که دنیای کاملاً جدیدی به روی او باز شده است.

برای دانلود سریال دوباره پرواز کن به سایت اکومووی مراجعه کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 41
خلاصه داستان :

سریال دکتر مغز ( Dr. Brain ) سفر احساسی یک دانشمند مغز را دنبال می کند که در کشف فناوری های جدید برای دسترسی به آگاهی و خاطرات مغز می‌باشد. ماجرای این درام زیبا زمانی جذاب تر میشود که خانواده‌ این پزشک نابغه قربانی یک تصادف مرموز می‌شوند.

بدین ترتیب زندگی او به سمتی می‌رود که مجبور میشود از مهارت‌هایش برای دستیابی به خاطرات مغز همسرش استفاده می‌کند تا رمز و راز این که واقعاً چه اتفاقی برای خانواده‌اش افتاده و همچنین دلیل وقوع این حادثه را کشف کند.

برای دانلود سریال دکتر مغز به سایت اکومووی مراجعه کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 40
خلاصه داستان :

یک ملودرام اسرارآمیز درباره زنی به نام هان سون جو را در سریال پنجره نمایش: خانه ملکه ( Show Window: The Queen’s House ) شاهد خواهیم بود. سون جو درحال نگهداری و مراقبت از زن دیگری است. زنی که با همسر او رابطه دارد اما سون جو از این رابطه کاملا بی اطلاع است.

هان سان جو زنی همه چیز تمام است که همه چیز دارد ، از ظاهر و هوش گرفته تا ثروت بسیار بالا. او همسر و مادری عالی است که با مهارت های استثنایی به شوهرش کمک می کند و فرزندش را با شخصیت دقیق خود تربیت می کند. با این حال، به دلیل نفوذ مسائل بیرونی، شکافی در این خانواده کامل ظاهر می شود و او برای جلوگیری از آن وارد یک جنگ تمام عیار می شود.

برای دانلود سریال پنجره نمایش: خانه ملکه به سایت اکومووی مراجعه کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 39
خلاصه داستان :

سریال یک روز معمولی ( One Ordinary Day ) درامی بسیار زیبا محصول سال ٢٠٢١ کره جنوبی است که سیستم عدالت کیفری را از منظری بسیار محبوب از طریق داستان خشن دو مرد پیرامون قتل یک زن بررسی می کند.

کیم هیون سو در سریال یک روز معمولی ، یک دانشجوی کاملا معمولی است که ناگهان بدون اینکه خودش بخواهد، وارد ماجراهای پیچیده ای می‌شود. او مظنون اصلی در یک پرونده قتل مربوط به یک زن می شود. در این میان شین جونگ هان نیز تنها وکیلی است که می خواهد به کیم هیون سو کمک کند. درگیر شدن این وکیل درجه سه در پرونده کیم هیون سو که به سختی دانشکده حقوق را گذرانده بود، در نهایت زندگی غیرقابل توجه او را به ارتفاعات جدیدی می برد.

برای دانلود سریال یک روز معمولی به سایت اکومووی مراجعه کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 38
خلاصه داستان :

داستان دانش آموزانی را در سریال مدرسه ٢٠٢١ ( School 2021 ) شاهد هستیم که به جای رفتن به کالج در یک دبیرستان تخصصی شرکت می کنند و به دنبال جاه طلبی ها و رسیدن به رویاهای خود هستند. این درام زیبا درواقع به بررسی چگونگی یادگیری عشق، دوستی، اشتیاق واقعی و رشد در یک محیط مشترک در بین دانش آموزان می پردازد.

گونگ کی جون یک دانش آموز پر تلاش است که کار و مدرسه را به طور همزمان قبول ادامه می‌دهد. او فردی است که از رویای ١١ ساله خود یعنی تکواندو به دلیل مصدومیت دست کشیده، اما حالا نمی داند باید به چه کاری بپردازد. جونگ یانگ جو نیز یک دانشجوی انتقالی است که داستانی پنهان در زندگی خود دارد و گذشته اش با گونگ کی جون مرتبط می‌باشد.

برای دانلود سریال مدرسه 2021 به سایت اکومووی مراجعه کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 37
خلاصه داستان :

سریال خوش آمدی ( Welcome ) ماجرای زندگی زن بیست ساله‌ای به نام کیم سول آه ( Shin Ye Eun ) است که در یک شرکت طراحی به عنوان طراح گرافیک مشغول به کار است و علاقه بسیار زیادی به گربه‌ها دارد. از نظر سول آه انسان‌ها شباهت زیادی به گربه دارند تا حدی که حتی پدرش را در ذهن خود یک گربه پرشین تصور می‌کنه و این علاقه باعث شده سول آه تلاش کند توجه افرادی که شخصیت‌شان مانند گربه است را به خود جلب کند.

برای دانلود سریال خوش آمدی به سایت اکوووی مراجعه کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 36
خلاصه داستان :

سریال تو فوق العاده ای ( Extraordinary You ) درباره زندگی یک دانش‌آموز به نام یون دان اوه ( Kim Hye Yoon ) است که از کودکی از بیماری لاعلاج قلبی رنج می‌برد و در خانواده‌ای مرفه زندگی می‌کند.

از لحاظ پزشکی هنوز هیچ درمانی برای بیماری یون دان پیدا نشده و طبق گفته پزشکان به زودی مرگ او را به کام خود میکشد.

برای دانلود سریال تو فوق العاده ای به سایت اکومووی مراجعه کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 35

دانلود سریال کره ای

اکومووی

دانلود سریال کره ای با زیرنویس چسبیده

اکومووی