دانلود سریال کره ای

http://echm.rozblog.com/

دانلود سریال کره ای - 3

مرجع دانلود سریال کره ای و فیلم کره ای

مرجع دانلود سریال کره ای و فیلم کره ای

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
خلاصه داستان :

داستان سریال سرآستین قرمز ( The Red-Stained Sleeve Cuff ) که در قرن هجدهم اتفاق می افتد، داستانی عاشقانه بین پادشاه جئونگجو و صیغه سلطنتی اویبین سونگ را به تصویر می کشد.

سونگ دیوک ایم یک بانوی دربار است. او با ولیعهد لی سان درگیر می شود و لی سان عاشق سونگ دیوک می شود. ولیعهد لی سان در ادامه سریال سرآستین قرمز پادشاه جئونگجو می شود. او حالا تمام آرزویش این است که سونگ دیوک ایم صیغه او شود، اما او حاضر به انجام این کار نمی شود.

برای دانلود سریال سرآستین قرمز به سایت اکومووی مراجعه کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 34
خلاصه داستان :

سریال همین حالا جدا میشیم ( Right Now, We’re Breaking Up ) با بازی تماشایی سونگ هه کیو و جانگ کی یونگ به بیان داستانهایی در رابطه با عشق عاطفی و جدایی را می‌پردازد.

ها یونگ یون ، مدیر تیم طراحی در یک برند مد و یک رئالیست مد روز و باهوش است. یون جائه گوک نیز ، عکاس ثروتمند و محبوبِ فریلنسری است که از هوش بالا و ظاهر جذابی نیز برخوردار است. هوانگ چی سوک مدیر تیم طراحی برچسب مد است که همراه ها یونگ ایون در دبیرستان حضور داشتند و سوک دو هون هم یک مدیرعامل شرکت روابط عمومی ماهر است.

برای دانلود سریال همین حالا جدا میشیم به سایت اکومووی مراجعه کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 33
خلاصه داستان :

سریال بازرس مخفی سلطنتی و جویی ( Royal Secret Inspector Joy ) یک درام کمدی و تاریخی است که درباره یک مامور مخفی باهوش اما تنبل به نام را یی اون و یک زن مطلقه که در جستجوی خوشبختی خود اعتقاداتی را پیش از زمان خود دارد، می‌باشد.

را یی ایون یک کارمند دولتی درجه ۶ است. او علیرغم اینکه قصد داشت روزهای خود را در فروش پیراشکی در مغازه کوچکی که در مناطق خارج از محوطه کاخ ایجاد شده بود بگذراند، تیزهوشی او به او پیشنهاد می دهد که بهتر است به عنوان مأمور کارمند دولتی به مقام عالی برسد، جایی که بلافاصله ماموریتی پیچیده به او واگذار می شود. یکی از ویژگی های را یی ایون این است که هر روز پس از ترک کار خود، دوست دارد در خانه خود بچرخد در حالی که غذاهای پیراشکی بخورد.

برای دانلود سریال بازرس مخفی سلطنتی و جویی به سایت اکومووی مراجعه کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 32
خلاصه داستان :

در سریال کره ای شادی اتفاقاتی می افتد که در پی آن، بیماری های عفونی به یک عادی جدید تبدیل شده اند. در یک آپارتمان تازه ساخته شده در یک شهر بزرگ که طبقات بالاتر برای فروش عمومی و طبقات پایین اجاره داده می شود، شهروندانی از اقشار مختلف جامعه در آن زندگی می‌کنند و بدین ترتیب تبعیض طبقاتی را که رخ می دهد را به تصویر می کشد.

طولی نمیکشد که در پی این بیماری جدید که به شکل یک نوع عفونت که در آن مردم از تشنگی بی وقفه رنج می برند، این شهر به پایین ترین سطح خود می رسد.

برای دانلود سریال کره ای شادی به سایت اکومووی مراجعه کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 31
خلاصه داستان :

سریال کره ای کیمرا ( Chimera ) ماجراهایی از قتل های زنجیره ای که در سال ١٩٨۴، توسط یک قاتل زنجیره ای اتفاق افتاد را به تصویر می‌کشد. این حوادث که در پی یک انفجار رخ داده بودند، به نام “کیمرا” مشهور می‌شوند.

اما حالا، یعنی در سال ٢٠١٠ نیز شاهد وقوع جنایاتی خواهیم بود که درست مانند همان حوادث سال ١٩٨۴ اتفاق می افتند. تیم تحقیقاتی دراین زمینه کارآگاه جائه وان، یو جین و جراح دکتری به نام جونگ یوب هستند که جنایتکار اصلی را ردیابی می کنند و اسرار بین این دو پرونده را فاش می کنند.

برای دانلود سریال کره ای کیمرا به سایت اکومووی مراجعه کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 30
خلاصه داستان :

سریال بازرس کو ( Inspector Koo ) یک درام کمدی تحقیقی است که درمورد کاراگاه خصوصی و بازرس بیمه کو کیونگ یی متمرکز است که در مورد یک پرونده قتل زنجیره ای تحقیق می کند.

کو کیونگ یی، زنی بسیار باهوش است که قبلا یکی از افسران پلیس بوده است. وی با سخت ترین پرونده ها مواجه شده و آن‌ها را به نتیجه رسانده است. تمام هدف او از سخت کوشی‌اش، اجرای عدالت در جهان است. او با شیوه‌های مخصوص به خودش، حقیقت را در پشت هر مورد مرموزی تعقیب می کند.

برای دانلود سریال بازرس کو به سایت اکومووی مراجعه کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 29
خلاصه داستان :

هان تائه سول در سریال افسانه سیزیف( Sisyphus: The Myth )  ، بنیانگذار شرکت  Quantum and Time است. او مهندسی نابغه با بالاترین سطح مهارت برنامه نویسی و ظاهری بسیار برجسته است.

شرکت کوانتوم تایم با توجه به دستاوردهای ابتکاری خود ، یک شرکت کلاس جهانی است که به آن “معجزه صنعت مهندسی کره جنوبی” نیز می گویند. در واقع ، تائه باعث شده سهام شرکتش پس از مرگ برادرش ده سال پیش دائماً در نوسان باشد. یک روز پس از مشاهده حقیقت باورنکردنی درباره مرگ برادرش، هان تائه سول راهی سفری خطرناک می شود.

برای دانلود سریال افسانه سیزیف به سایت اکومووی مراجعه کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 28
خلاصه داستان :

دو مرد نترس را در سریال فراتر از شیطان ( Beyond Evil ) یا هیولا خواهیم دید که مایلند در پیگیری یک قاتل زنجیره ای که شهر آرام آنها را به لرزه درآورده است، نهایت تلاش را به انجام برسانند.

یکی از آن‌ها لی دونگ شیک است، کارآگاهی که قبلاً توانایی‌های قابلی در حل پرونده‌های بسیار پیچیده داشت، اما در حال حاضر به دلایلی از زندگی پرشور و هیجان گذشته فاصله گرفته و به انجام کارهای کم اهمیت در پست پلیس مانیانگ تنزل یافته است.

برای دانلود سریال فراتر از شیطان به سایت اکومووی مراجعه کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 27
خلاصه داستان :

در سریال سلام خودم ( Hello, Me! ) یا سلام منم، دختر ۳۷ ساله مجردی به نام بان ها نی را خواهیم دید که روحیه‌ای خجالتی، بسیار شکننده و ضعیف دارد. او به دلیل شرایط کاری و شغل موقتی که دارد همیشه ترس از دست دادن کارش و اخراج شدن و تحقیر از سوی دیگران را با خود حمل می‌کند.

بان ها نی به شدت آرزوی ازدواج با مردی را دارد که شاید بتواند او را از این وضع و ترس‌ها و نگرانی‌هایش نجات دهد و ضعف‌های او را جبران کند.

برای دانلود سریال سلام خودم به سایت اکومووی مراجعه کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 26
خلاصه داستان :

تحقیقات جاسوسی به سبک کره ای به همراه داستانی درباره یک مأمور برجسته سرویس اطلاعات ملی (NIS) را در سریال کره ای نقاب ( The Veil ) خواهیم دید. هان جی هیوک با بازی نام گونگ مین در تلاش برای پیدا کردن خائنی است وا در داخل سازمان که او را به سقوط می‌کشاند اما در همین راه با دشمن بسیار بزرگتری در پشت سازمان روبرو می شود.

هان جی هیوک بهترین مامور در سازمان امنیت ملی کره است. او به دلیل سوابق عالی و مهارت در انجام مأموریت های دشوار، مورد تحسین دیگران است. اما به یکباره ناپدید می‌شود و یک سال بعد، پس از بازگشتش متوجه می‌شود که همه چیز در این مدت تغییر کرده است.

برای دانلود سریال کره ای نقاب به سایت اکومووی مراجعه کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 25

دانلود سریال کره ای

اکومووی

دانلود سریال کره ای با زیرنویس چسبیده

اکومووی