دانلود سریال کره ای

http://echm.rozblog.com/

دانلود سریال کره ای - 5

مرجع دانلود سریال کره ای و فیلم کره ای

مرجع دانلود سریال کره ای و فیلم کره ای

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
خلاصه داستان :

در سریال جن گیر چوسان ( Joseon Exorcist ) سال‌ها قبل، هنگامی که شاهزاده لی بانگ وون در منطقه شمالی گشت زنی میکرد، با روحی شیطانی که بر انسانهای سلطه گر تمایل داشت روبرو شد و با قدرت و توانایی بالای خود، آن را مهر و موم کرد.

برای دانلود سریال جن گیر چوسان به سایت اکومووی مراجعه کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 14
خلاصه داستان :

سریال کلاس پلیس ( Police University ) در مورد کارآگاهی حرفه‌ای است که با نهایت تلاش خود اقدام به دستگیری مجرمان می‌کند. او با فردی آشنا می‌شود که در گذشته یک هکر حرفه‌ای بوده است که با استفاده از هوش خود همه چیز را حل می کند.

برای دانلود سریال کلاس پلیس به سایت اکومووی مراجعه کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 13
خلاصه داستان :

مجموعه داستان هشت قسمتی سریال رستوران جادوگر ( The Witch’s Diner ) زندگی افراد ناامیدی را روایت می کند که می خواهند یک غذای جادویی بخورند با این امید که خواسته های شخصی شان برآورده شود، و این کار حتی ممکن است به قیمت از دست دادن جان آن‌ها تمام شود.

جو هی را با بازی سونگ جی هیو، در حال حاضر تعداد سالهایی را که زنده مانده است از دست داده است. اگرچه او احساس می کند که از هر انسان شناخته شده‌ای در تاریخ پیرتر شده است. او ترجیح داد پس از اینکه در بیست سالگی سرنوشت دلخراشی را متحمل شد، به یک جادوگر تبدیل شود.

برای دانلود سریال رستوران جادوگر به سایت اکومووی مراجعه کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 12
خلاصه داستان :

سریال کره ای جنگل ( Forest ) به کارگردانی اوه جونگ روک، محصول سال 2020 کره جنوبی درمورد جوانی جذاب به نام کانگ سان هیوک ( پارک هه جین ) است که امدادگر نیروی هوایی می‌باشد و آرزو دارد پنج ملیون دلار پول جمع کند.

نکته‌ای که در زندگی این جوان خوشتیپ و جذاب ما وجود دارد این است که او قادر به یادآوری خاطرات دوران کودکی‌اش نمیباشد.

برای دانلود سریال کره ای جنگل به سایت اکومووی مراجعه کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 11
خلاصه داستان :

سریال کره ای کفتار ( Hyena ) با بازی جو جی هون به بیان ماجرای دو وکیل می‌پردازد. وکلایی که شخصیت‌هایی کاملا متماییز از دیگری دارند.

یکی از آن‌ها جانگ گئون جا است. وکیلی که هیچ ارزشی برای قانون، عدالت و انسانیت قائل نیست و برای او ارزش هر چیزی فقط با پول سنجیده می‌شود و پول تنها چیزی است که برای او قابل اهمیت می‌باشد به همین دلیل فقط وکالت اقشار سطح بالا که تنها یک درصد از جامعه را تشکیل می‌دهند را قبول می‌کند و با استفاده از اجبار، پرداخت رشوه و انواع فسادهای دیگر و همچنین تجربه و هوش بالایی که دارد بیشتر پرونده‌های خود را با موفقیت به پایان می‌رساند.

برای دانلود سریال کره ای کفتار به سایت اکومووی مراجعه کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 10
دانلود سریال اوه بانوی من Oh My Ladylord 2021
خلاصه داستان :

در یک سمت داستان سریال اوه بانوی من ( Oh My Ladylord ) یک فیلم نامه نویس در ژانر درام را خواهیم دید که هیچ علاقه‌ای به قرارهای عاشقانه و شروع رابطه عاطفی ندارد. در سمت دیگر داستان نیز یک بازیگر سریال‌های کمدی را داریم که از سمت نویسنده اجازه قرار گذاشتن با کسی را ندارد. در حالی که طی اتفاقاتی این دو شخص با یکدیگر آشنا شده و متوجه می‌شوند که هر دو در یک محل زندگی می‌کنند.

برای دانلود سریال اوه بانوی من به سایت اکومووی مراجعه کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 9
خلاصه داستان :

سریال قاضی شیطان ( The Devil Judge ) تلاش دارد تا از طریق “نمایش زنده دادگاه” که کل ملت در آن شرکت می کنند پیامی در مورد عدالت ارائه دهد. آیا کانگ یو هان ملقب به “قاضی شیطان” که به محاکمه افراد فاسد می‌پردازد و در میان هرج و مرج و آشفتگی ظاهر می شود، قهرمان مردم است یا فرد دیو صفتی است که ماسک قانون و عدالت بر صورتش زده؟

برای دانلود سریال قاضی شیطان به سایت اکومووی مراجعه کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 8
خلاصه داستان :

ماجراهایی جالب درباره چند دختر از یک خانواده را در سریال خواهران انقلابی ( Revolutionary Sisters ) شاهد خواهیم بود. قضیه از این قرار است که درست زمانی که پدر و مادر خانواده در حال جدا شدن از یکدیگر هستند، مادر خانواده به طرز مشکوکی به قتل می‌رسد. حالا همه اعضای خانواده نزدیک او مظنون بالقوه هستند.

برای دانلود سریال خواهران انقلابی به سایت اکومووی مراجعه کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 7
دانلود سریال کره ای زمان ها Times 2021
خلاصه داستان :

سریال کره ای زمان ها ( Times ) ماجرای جالب و عجیب تماس دو خبرنگار پرکار و حرفه‌ای از سال ۲۰۱۵ به سال ۲۰۲۰ می‌باشد. لی جین وو، خبرنگاری پرشور و با استعداد و استثنایی است که تمام زندگی حرفه ای خود را وقف چیزی غیر از حقیقت کرده است.

جین وو هر کاری که لازم باشد را برای یافتن و گزارش واقعیت های سخت انجام خواهد داد. زندگی جین وو که مردی سخت کوش و شکست ناپذیر است، هنگامی که یک تماس تلفنی مرموز او را با سئو جونگ این ، زنی که ادعا می کند در پنج سال آینده یعنی سال ۲۰۲۰ زندگی می کند، به او متصل می کند، چرخشی غیرمنتظره به خود می گیرد.

برای دانلود سریال زمان ها به سایت اکومووی مراجعه کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 6
خلاصه داستان :

مینی سریال نقشه من اینه ( Here’s My Plan ) یک درام کره ای محصول سال ۲۰۲۱ در ژانر درام و در ۴ می‌باشد. پیشنهاد میکنم دانلود و تماشای این مینی سریال را از سایت اکومووی از دست ندهید.

داستان این سریال درباره دختری است که فکر می کند زندگی نامطلوبی و ناخوشایندی را پشت سر گذاشته و به هر نحوی، دیگران را مقصر این قضیه می‌داند. او در تمام زندگی اش آرزو دارد انتقام خود را از کسانی که باعث شده‌اند زندگی سختی داشته باشد، بگیرد.

برای دانلود سریال نقشه من اینه به سایت اکومووی مراجعه کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 5

دانلود سریال کره ای

اکومووی

دانلود سریال کره ای با زیرنویس چسبیده

اکومووی