دانلود سریال کره ای

http://echm.rozblog.com/

دانلود سریال کره ای - 4

مرجع دانلود سریال کره ای و فیلم کره ای

مرجع دانلود سریال کره ای و فیلم کره ای

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
خلاصه داستان :

داستان سریال زن شگفت انگیز ( One the Woman ) درباره یک کارآگاه زن سرسخت، خشن و سرکش به نام جو یون جو را روایت می کند که روزی تمام خاطرات خود را از دست می دهد و با یک زن خانه دار محافظه کار که از لحاظ ظاهری دقیقاً شبیه او است جابجا می‌شود.

جو یون جو یک دادستان است و تنها دختر کارآمد در یک گروه گانگستری است. گزارش شده است که هنگام تعقیب مظنونی که بسیار شبیه او است، به یک تصادف رانندگی مرموز دچار می شود. زندگی او وقتی از خواب بیدار می شود، متوجه می‌شود که زندگی‌اش با زندگی کوچکترین دختر یکی از ثروتمندترین گروه‌های کره که از بیست برند برتر دنیای مالی محسوب می‌شوند، عوض شده است.

برای دانلود سریال زن شگفت انگیز به سایت اکومووی مراجعه کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 24
خلاصه داستان :

سریال بازی مرکب ( Squid Game ) یا بازی اسکویید به کارگردانی و نویسندگی هوانگ دونگ هیوک که از شبکه نتفلیکس پخش و از محبوبیت بسیاری میان بینندگان این سریال برخوردار شده است، داستان اشخاصی را به تصویر می‌کشد که هر کدام به نوعی درگیر مشکل بزرگی در زندگی خود هستند. آنها برای جبران این مسائل وارد یک بازی مرموز و عجیب می شوند که فقط یک برنده با جایزه 45.6 میلیارد وونی (40 میلیون دلار) خواهد داشت.

یکی از این افراد در سریال بازی مرکب سونگ گی هون، راننده بدهکاری است که پس از یک شکست سخت تجاری در شغلش زندگی خود را در قمار می گذراند و با مبالغی که از مادر سالخورده اش می گیرد ، در حالی که نتوانسته بود برای او و دخترش کاری کند، قمار می کند. هنگامی که زندگی او سرانجام به مرحله پایانی می رسد، او پیشنهادی مقاومت ناپذیر دریافت می کند که در ازای برد بازی های سنتی کودکان کره ای در برابر 455 بازیکن دیگر ، از جمله دوست دوران کودکی اش چو سانگ وو ، به او جایزه 45.6 میلیارد پوند وعده می دهد. با شروع بازی ها ، شرکت کنندگان به زودی از عواقب مرگبار ناشی از باختن مطلع می شوند و این به هیجان و جذابیت ماجرا بیش از پیش می‌افزاید.

برای دانلود سریال بازی مرکب به سایت اکومووی مراجعه کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 23
خلاصه داستان :

شیم دوک چول در سریال همچو پروانه ( Navillera ) یک عمر در آرزوی آموزش و اجرای رقص باله بوده است. او 70 سال دارد و از کار خود به عنوان کارمند اداره پست بازنشسته شده است. در گذشته به دلیل شرایط سخت زندگی، آرزوی رقصنده شدن باله را کنار گذاشت و همیشه برای تأمین هزینه زندگی خانواده اش کار کرد.

حالت شیم دوک چول تصمیم می گیرد که دوباره رویای از دست رفته خود را دنبال کند. خانواده وی، از جمله همسر و فرزندان بزرگسالش، از تصمیم او راضی نیستند، اما شیم دوک چول در پی آرزوی دیرینه زندگی خود تردید نمی کند. او برای یادگیری باله به یک شرکت باله می پیوندد و در این آکادمی رقص با لی چه روک آشنا می شود.

لی چه روک مردی 23 ساله است. هنگام بزرگ شدن، او ورزش های مختلفی مانند بیس بال، شنا و فوتبال را انجام می داد. اما در هیچ یک از آن فعالیت ها استعداد نداشت. سپس به باله علاقه مند شد. مادر او نیز رقصنده باله بود، اما در کودکی لی چه روک در اثر بیماری درگذشت.

برای دانلود سریال همچو پروانه به سایت اکومووی مراجعه کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 22
خلاصه داستان :

داستان سریال یک اودیسه کره ای ( A Korean Odyssey ) ، ماجراهایی جذاب درباره افراد مختلفی است که در دنیاهای ماورایی زندگی می‌کردند و حالا هر کدام به دلیلی به دنیای فانی ما انسان‌ها یعنی زمین، تبعید شده‌اند. موجوداتی عجیب و غریب با توانایی‌های عجیب و متفاوت که به جذابیت شخصیت هر یک از آن‌ها بیش از پیش افزوده است.

برای دانلود سریال یک اودیسه کره ای به سایت اکومووی مراجعه کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 21
خلاصه داستان :

سریال پادشاهی فصل دوم ( کینگدام 2 ) در ادامه فصل اول است. ولیعهد لی چانگ بعد از فرار از دست انسان‌هایی که به زامبی تبدیل شده‌اند همچنان به دنبال راهی است که مردم را از بیماری خوف‌ناک طاعون نجات بدهد و با دسیسه‌ها و تهمت‌هایی که درباریان علیه او انجام میدهند نیز باید مبارزه کند. او باید بفهمد که چرا انسان‌ها بعد از مرگ به این موجودات عجیب و وحشتناک تبدیل می‌شوند.

برای دانلود سریال پادشاهی فصل دوم به سایت اکومووی مراجعه کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 20
خلاصه داستان :

سریال پادشاهی فصل اول که اقتباسی زیبا از مجموعه داستان اینترنتی به نام پادشاهی خدایان به نویسندگی کیم ایون هی می‌باشد، به بیان سرگذشت یک ولیعهد جوان که مسئولیت بسیار سختی به او سپرده شده، می‌پردازد.

برای دانلود سریال کره ای پادشاهی به سایت اکومووی مراجعه کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 19
خلاصه داستان :

در سریال بازی بسوی صفر تکیون در کاراکتر یک کاراگاه خوش‌تیپ، جذاب و مهربان به نام کیم تائه پیونگ به ایفای نقش می‌پردازد. کاراگاهی که مهارتی عجیب و خاص را دارا می‌باشد. او با نگاه کردن به چشمان دیگران میتواند زمان مرگ آن‌ها و کمی قبل‌تر از آن را ببیند. کیم تائه پیونگ با این ویژگی منحصر به فرد خود کنار آمده و آن را هدیه‌ای از سوی خداوند می‌داند.

برای دانلود سریال بازی بسوی صفر به سایت اکومووی مراجعه کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 18
خلاصه داستان :

سریال کره ای یادآور داستان شخصی است که در پی اتفاقاتی، از یک انسان عادی به انسانی باقدرت ماورایی تبدیل می‌شود و توانایی انجام کارهایی را پیدا می‌کند که دیگران قادر به انجام آن‌ها نیستند.

برای دانلود سریال کره ای یادآور به سایت اکومووی مراجعه کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 17
خلاصه داستان :

یکی از پربیننده ترین سریال‌ها، سریال چهل و نه روز است که در سال 2011 از شبکه SBS انتشار یافت.

داستان این سریال درباره دختری به نام شین جی هیون است که در خانواده‌ای مرفه به دنیا آمده. خانواده‌ای که در همه مسائل پشتیبان او هستند تا شین جی هیون بتواند در هر زمینه‌ای رشد کند و به مدارج بالا برسد. شین جی هیون زندگی شاد و رضایت بخشی دارد و از اینکه مستقل است و هیچ نیازی به دیگران ندارد خوشحال است. درست زمانی که مرد رویاهایش را پیدا میکند، ناگهان طی تصادفی به کما می‌رود در حالیکه تنها چند روز به ازدواجش مانده است.

برای دانلود سریال چهل و نه روز به سایت اکومووی مراجعه کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 16
خلاصه داستان :

سریال خون شیرین ( The Sweet Blood ) یک وب درام در ژانر عاشقانه فانتزی می‌باشد. داستان اصلی درباره یئون سو، یک دختر دبیرستانی است که باید با خیال راحت از دبیرستان فارغ التحصیل شود. اما در واقع یون سو یک خون آشام است که 118 سال زندگی کرده است.

برای دانلود سریال خون شیرین به سایت اکومووی مراجعه کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 15

دانلود سریال کره ای

اکومووی

دانلود سریال کره ای با زیرنویس چسبیده

اکومووی