دانلود سریال کره ای

http://echm.rozblog.com/

دانلود سریال کره ای - 6

مرجع دانلود سریال کره ای و فیلم کره ای

مرجع دانلود سریال کره ای و فیلم کره ای

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
خلاصه داستان :

جی آه در سریال جن گیری املاک ( Sell Your Haunted House ) یا خانه جن زده خود را بفروشید، زنی است که توانایی های جن گیری را از مادرش به ارث برده است. اما داستان اصلی سریال جن گیری املاک درباره یک املاک و مستغلات می‌باشد که کارشان بسیار متفاوت‌تر از سایر املاک‌ها است.

هونگ جی آه صاحب این املاک خاص به نام تئه باک می‌باشد. درواقع اینجا یک شرکت متخصص در فروش خانه های ارواح است. جی آه در کار خود عالی به نظر می رسد و عملکردی درخشان دارد. اما مهربانی او باعث می شود مشت هایش قبل از سخنانش پرواز کنند.

برای دانلود سریال جن گیری املاک به سایت اکومووی مراجعه کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 4
خلاصه داستان :

دو نفر با شخصیت‌هایی عجیب و داستان های دردناک خودشان که عاشق یکدیگر می شوند، روند پیچیده صدمه و بهبودی را در سریال ایکس دیوانه در شهر ( Crazy X in Town ) پشت سر می گذارند.

یکی از آن‌ها نو هی اوه نی‌باشد که یک کارآگاه در بخش جرایم خشن ایستگاه پلیس گانگنام است. او فکر می کند که حالش خوب است تا اینکه ناگهان زندگی اش به نوبه خود تغییر می کند و به یک شخص “دیوانه” تبدیل می شود که به هیچ وجه نمی تواند عصبانیت خود را در مورد هر چیزی حفظ کند.

برای دانلود سریال ایکس دیوانه در شهر به سایت اکومووی مراجعه کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 3
خلاصه داستان :

سه شخصیت متفاوت را در سریال تو بهار من هستی ( You Are My Spring ) می‌بینیم که هرکدام با درونِ هفت ساله‌ای که در قلب خود دارند، زندگی می کنند. همه این شخصیت ها توسط کلمه کلیدی “نجات” مهار می شوند و داستان از آنجا آغاز می شود.

کانگ دا یونگ یک مدیر دربان هتل است که هوش پدر و تدبیر مادرش را به ارث برده است. او هرگز مانند سایر همسالان خود در یک مدارس خصوصی تحصیل نکرد، اما توانست با دریافت بورسیه تحصیلی وارد دانشگاه شود و آن را به پایان برساند. او سپس برای یافتن شغل در یک هتل پنج ستاره تلاشش را ادامه می‌دهد و سریعتر از هر یک از کارکنان همکار خود که همزمان با او استخدام شده اند، به سمت مدیریت دست می‌یابد. مشکل کانگ دا یونگ این است که او نیز همچون مادرش جذب مردان وحشتناکی مانند پدرش می‌شود و با آن‌ها قرار ملاقات می گذارد.

برای دانلود سریال تو بهار من هستی به سایت اکومووی مراجعه کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 2
خلاصه داستان :

پارک جه اون در سریال با اینکه میدانم (  Nevertheless ) اینطور فکر می‌کند که قرار ملاقات‌های عاشقانه با دیگران و داشتن رابطه احساسی باعث اتلاف وقت است. او در ظاهر نسبت به همه دوستان و اطرافیانش رفتاری گرم و صمیمی دارد، اما در باطن اهمیتی برای دیگران قائل نیست و از وارد شدن به رابطه احساسی به شدت خودداری می‌کند.

برای دانلود سریال با اینکه میدانم به سایت اکومووی مراجعه کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1

دانلود سریال کره ای

اکومووی

دانلود سریال کره ای با زیرنویس چسبیده

اکومووی